Søk
- Vi ferierte mer utenlands
fritidsbåt 0.28 Annet (til fots, på ski, sykkel osv.) 0.07 Figur 3. Transport ved utenlandsferier
- KPIs representantvarer
, måneds Nye biler Bruktbiler Motorsykkel Moped Sykkel, elektrisk Sparkesykkel, elektrisk Sykkel, terreng Sykkel, hybrid Barnesykkel Bildekk Bilbatteri Tennplugg Vindusvisker Poleringsvoks til bil Takboks
- Åtte av ti går i skog og fjell
på fjellet 34 Vært på tur med sykkel i naturen 35 Vært på bær- eller sopptur 36 Vært på fisketur 42 Vært på
- Barn fra vestkanten mest aktive i Oslo
Øvrig befolkning Kort fottur 89 92 Badet 83 91 Sykkel 76 80 Lang fottur 67 69 Båttur 60 68 Klatret i trær 59 66 Klatret på
- Færre anmeldte tyverier og narkotikalovbrudd i 2018
6.490059382 5.712857231 5.26909045 4.462635671 3.952002092 3.350689786 2.784242762 2.516014154 2.302658103 Tyveri av sykkel
- Offerbilder i endring
. Personofre for lovbrudd, etter utvalgte typer tyveri og kjønn. 2004-2019 Tyveri av sykkel Tyveri fra bil og annet motorkjøretøy (inkl. grovt
- Ulik prisutvikling for passasjertransport
. Regjeringen har som mål at all vekst i persontrafikken i byene skal tas som kollektivtransport, sykkel og gange
- Mer kollektive byer
), hvor regjeringen har et mål om at all vekst i persontransport i de største byområdene skal skje med kollektivtransport, sykkel og gange, altså
- Friluftsliv og idrett appellerer stadig til barna
sykkel, i vann og på ski Sykling, svømming og langrenn var fortsatt de mest populære formene for idrett blant barn i Norge i 2013, slik figur 2 viser. Mer enn
- Bilen ble allemannseie i 1960
årslønn noe over 2 800 kroner. Sykkelen og dernest motorsykkelen var derfor fortsatt folkets transportmiddel
- 8 100 barn under 15 år blant seksual- og voldsofrene
) og Brukstyveri av bil og annet motorkjøretøy 8.80 7.70 7.47 6.74 6.03 5.82 5.20 4.60 4.19 3.53 3.13 2.68 2.23 2.01 Tyveri av sykkel
- De største storbyregionene er best
. Mindre enn 500 meter til bestemmelsesstedet gir innbyggerne mulighet til å gå til fots eller bruke sykkel
- Vi ferierer oftest i Norden
» omfatter motorsykkel, moped, scooter, sykkel, til fots/på ski. Figur 2. Grunner til ikke å reise på lang feriereise, etter
- Mest mosjon og idrett blant de med høy inntekt og utdanning
. Flest syklister blant dem med bra økonomi Man skulle kanskje tro at det er de som er dårlig økonomisk stilt som i størst grad benytter sykkel når de drar
- Robuste nok til å tåle motgang?
gjennomsnittsdag. Frem med sykkelen Bilbruken er trolig det som kan gi størst uttelling, hvis man virkelig vil stramme inn på utgiftene. Mindre bilkjøring er like