Det finst også ein bokmålsversjon av undervisningsopplegget.

I undervisningsopplegget får elevane kunnskap om

  • Noregs handel med utlandet: kva varer importerer og eksporterer vi, og kva land handlar vi mest med?
  • handelsbalansen
  • kvifor handelsbalansen mellom to land kan bli negativ (eller positiv) i begge landa sin statistikk

Elevane får øving i å jobbe med statistikk om emna gjennom oppgåveløysing. De kan velje å bruke berre nokre av delane til undervisningsopplegget. De vurderer sjølv når de ber elevane om å løyse oppgåver åleine, i par, i grupper og i heil klasse.

Dersom de har innspel til kva vi kan forbetre i dette undervisningsopplegget, eller har andre tema de gjerne ser at SSB lagar opplegg om, så skriv til oss på  skole@skole.no

  • Få kunnskap om Noregs handel med utlandet gjennom omgrep og statistikk om temaet.

Opplegget er laga for elevar som tek samfunnsøkonomi 1 og 2 og samfunnskunnskap, og tek utgangspunkt i læreplan Samfunnsøkonomi (SOK01-03) (udir.no) og læreplan Samfunnskunnskap (SAK01-01) (udir.no).

Undervisningsopplegget tek særleg utgangspunkt i delar av desse kompetansemåla:

  • velje og bruke kjelder, økonomiske teoriar og modellar i arbeid med faglege spørsmål, emne og problemstillingar (SOK01-03, samfunnsøkonomi 1)
  • gjere greie for årsaker til internasjonal handel og drøfte moglegheiter og utfordringar knytt til økonomisk globalisering (SOK01-03, samfunnsøkonomi 1)
  • gjere greie for kvifor land handlar med kvarandre, og drøfte sentrale økonomiske problemstillingar knytt til frihandel og proteksjonisme (SOK01-03, samfunnsøkonomi 2)
  • utforske og presentere dagsaktuelle tema eller debattar ved å bruke samfunnsfaglege metodar, kjelder og digitale ressursar, og argumentere for eigne og andres meiningar og verdiar (SAK01-01)

Meld deg på nyheitsbrev og få tips om relevant innhald på ssb.no.