65935_not-searchable
/priser-og-prisindekser/statistikker/hkpi/maaned
65935
HKPI opp 1,2 prosent
statistikk
2012-03-09T10:00:00.000Z
Priser og prisindekser;Inntekt og forbruk
no
hkpi, Harmonisert konsumprisindeks, HKPI, inflasjon, EU-land, EØS-land, prisutvikling, prisvekst, varegrupper (for eksempel matvarer, bustad, tranport), tenestegrupper (for eksempel teletenester, hotell og restaurantar)Konsumpriser, Forbruk, Inntekt og forbruk, Priser og prisindekser
false

Harmonisert konsumprisindeks15. februar 2012

Innhald

Publisert:

Du er inne i ei arkivert publisering.

Gå til den nyaste publiseringa

HKPI opp 1,2 prosent

Harmonisert konsumprisindeks (HKPI) for Noreg viste ein oppgang på 1,2 prosent frå januar til februar i 2012. Høgare prisar på elektrisitet og matvarer medverka mest til å trekkje HKPI opp, medan lågare prisar på teletenester og bøker bidrog til å dempe oppgangen.

HKPI for Noreg var 114,1 (2005=100) i februar 2012, mot 113,0 i same månaden 2011. Dette svarer til ein tolvmånadersvekst på 1,0 prosent for februar, ein oppgang på 0,7 prosentpoeng frå januar.

Sjå konsumprisindeksen for fleire detaljar.

Harmonisert konsumprisindeks. Prosentvis endring frå same månad året før

EU, EØS og euroområdet

Førebelse tal for januar 2012 viser at HKPI for EU og EØS var 116,2. HKPI for euroområdet var 113,4. Tolvmånadersveksten i HKPI i januar var 2,9 prosent for EU og EØS, medan veksten i euroområdet var på 2,6 prosent. I euroområdet er tolvmånadersveksten på førehand berekna til 2,7 prosent for februar 2012.

Detaljerte tal for februar vert publiserte på Eurostats heimesider 14. mars.

Harmonisert konsumprisindeks for Noreg og andre utvalde land. Endring i prosent
  Desember 2010-desember 2011 Januar 2011-januar 2012 Februar 2011-februar 2012
Noreg -0,1 0,3 11,0
Island 5,3 6,2  
Sverige 0,4 0,7  
Danmark 2,4 2,8  
Finland 2,6 3,0  
Tyskland 2,3 2,3  
Storbritannia 4,2 3,6  
EøS 3,0 12,9  
EU 3,0 12,9  
Euroområdet 2,7 22,6 12,7
1  Førebelse tal.
2  Reviderte tal.
Kjelde:  Statistisk sentralbyrå og EUROSTAT.