54334_not-searchable
/transport-og-reiseliv/statistikker/overnattingsv/maaned
54334
Oppsving i overnattingar
statistikk
2011-05-04T10:00:00.000Z
Transport og reiseliv;Svalbard
no
overnattingsv, Overnattingar på Svalbard, hotell, gjestene sin nasjonalitet, formål, kapasitetsutnytting, sengeplassar, hotellrom, romprisar, omsetning, ferieovernattingar, kursovernattingar, yrkesovernattingarReiseliv, Transport og reiseliv, Transport og reiseliv, Svalbard
false

Overnattingar på Svalbardmars 2011

Innhald

Publisert:

Du er inne i ei arkivert publisering.

Gå til den nyaste publiseringa

Oppsving i overnattingar

I mars i år var det 9 300 overnattingar ved hotell og andre overnattingsbedrifter på Svalbard, ein auke på 8 prosent samanlikna med same periode i fjor.

Overnattingar, etter formål og månad. 2011

Overnattingar, etter nasjonalitet og månad. 2011

Den norske marknaden auka med 12 prosent, medan utanlandske overnattingar gjekk attende med 10 prosent.

Fleire ferieovernattingar

Talet på ferieovernattingar steig frå 4 500 til 5 200 overnattingar, ein auke på 15 prosent. Gjestar som hadde ferie og fritid som formål, stod for om lag 55 prosent av gjestedøgna på Svalbard i mars. Kurs og konferanse-, og yrkesovernattingar auka med til saman 1 prosent i mars 2011.

Oppgang i losjiomsetninga

Gjennomsnittleg losjiomsetning per tilgjengeleg rom gjekk opp frå 584 kroner i mars 2010 til 744 kroner i mars 2011. Losjiomsetninga per utleigd rom var på 1 264 kroner, ein oppgang på nærare 7 prosent frå same periode i fjor. I mars 2011 vart 40 prosent av sengene og 59 prosent av romma utnytta.

Om statistikkgrunnlaget

Statistikken gjeld berre overnattingar hos dei kommersielle overnattingsbedriftene i Longyearbyen, ikkje Barentsburg eller andre område på Svalbard.

Losjiomsetning per tilgjengeleg rom

Omgrepet Revenue Per Available Room (RevPAR) gir eit viktig nøkkeltal som er forholdet mellom losjiomsetning (inntekt frå utleige av rom med fråtrekk av frukost og andre måltid) og talet på tilgjengelege rom. RevPAR uttrykkjer potensielt overskot og er ein peikepinn på kor dyktig hotelleiinga er til å konvertere tilgjengelege rom til omsetning.

Tabeller: