Statistisk sentralbyrå

Informasjons- og kommunikasjonsteknologi (IKT), bruk i næringslivet

10 Delen av alle føretak som tilbyr tenester via heimesider, etter mengd sysselsette og næringsområde. 2010. Prosent
  Har heimeside Produktkatalogar, prislister Rekruttering1 Motta bestillingar, reserveringar Informera om personvern/tryggleiksgaranti Individuelt tilpassa innhald2 Sporing av bestillingar Personleg tilpassing av produktet3
Alle føretak med 10+ sysselsette 79 43 42 35 15 13 11 9
                 
Mengd sysselsette                
10-19 72 39 31 33 10 12 9 9
20-49 84 46 45 36 14 13 13 8
50-99 92 51 66 40 27 17 15 11
100+ 93 51 81 40 35 17 17 13
                 
Næringsområde                
Industri, elektrisitets- og vannforsyning (NACE 10-33, 35 og 36-39) 86 51 43 31 17 11 11 9
Bygg og anleggsverksemd (NACE 41-43) 78 26 32 28 11 12 7 6
Handel med og reparasjon av motorvogner (NACE 45) 86 66 37 59 20 12 16 23
Engroshandel (NACE 46) 91 71 40 42 23 20 21 13
Detaljhandel (NACE 47) 50 29 27 19 7 8 8 5
Transport og lagring (NACE 49-53) 67 24 34 33 15 9 13 7
Overnattings- og serveringsverksemd (NACE 55-56) 80 62 37 60 5 18 13 12
Informasjon og kommunikasjon (NACE 58-63) 95 61 72 50 20 17 14 16
Finansierings- og forsikringsverksemd (NACE 64-66) 95 81 69 59 43 26 16 26
Annan tenesteyting (NACE 68-82 og 95) 88 31 62 32 18 15 10 5
1  Annonsera ledige jobbar eller gje høve til søknad.
2  Heimesida kjenner att kunden.
3  Kunden kan tilpassa eller designa produkt.

Standardtegn i tabeller