Statistisk sentralbyrå

Informasjons- og kommunikasjonsteknologi (IKT), bruk i næringslivet

3 Næringslivets vurdering av kvaliteten på offentlege elektroniske tenester. Delen av føretaka som brukte Internett til å kommunisera med offentlege styresmakter (informasjonssøk, nedlasting av blankettar, innsending av opplysingar i webformat, elektronisk sjølvhjelp1, innlevera tilbod via eit elektronisk tilbodssystem), etter mengd sysselsette og næringsområde. 2008. Prosent
  Svært misnøgd Misnøgd Verken misnøgd eller nøgd Nøgd Svært nøgd
Alle føretak med 10+ sysselsette 1 2 38 57 2
           
Mengd sysselsette          
10-19 1 2 38 56 3
20-49 1 2 36 60 2
50-99 2 1 36 58 3
100+ 0 1 41 56 2
           
Næringsområde          
Industri (NACE 10-33, 35 og 36-39) 0 1 38 59 2
Bygg og anleggsverksemd (NACE 41-43) 1 1 36 61 1
Handel med og reparasjon av motorvogner (NACE 45) 0 2 37 61 0
Engroshandel (NACE 46) 0 2 35 60 3
Detaljhandel (NACE 47) 1 3 47 47 2
Transport og lagring (NACE 49-53) 0 1 43 54 1
Overnattings- og serveringsverksemd (NACE 55-56) 4 3 36 56 0
Informasjon og kommunikasjon (NACE 58-63) 1 4 37 55 2
Tenesteyting inkl. finansierings- og forsikringsverksemd (NACE 64-82) 2 1 32 60 5
1  Handsama ein administrativ prosedyre (f.eks. deklarasjon, registrering, søknad om løyve) fullstendig elektronisk utan behov for papirarbeid i tillegg.

Standardtegn i tabeller