Norsk mediebarometer

12948: Bruk av ulike medier, etter kjønn og utdanningsnivå 2015 - 2019
Marker dine valg og trykk på 'Fortsett'. Markeringstips

For variabler markert med Velg minst en verdi må du velge minst en verdi

statistikkvariabel Velg minst en verdi

Totalt 2 Valgte

Søk

medietype Velg minst en verdi

Totalt 12 Valgte

Søk

kjønn

Totalt 3 Valgte

Søk

utdanningsnivå

Totalt 5 Valgte

Søk

år Velg minst en verdi

Totalt 5 Valgte

Søk


Antall valgte celler(maksimalt tillatt er 300 000)

Presentasjon på skjermen er begrenset til 1 000 rader og 30 kolonner


Antall valgte celler har oversteget maksimalt tillatt 300 000
Kontakt og informasjon

Informasjon

Sist endret
20.05.2020
Kontakt
Emma Schiro, Statistisk sentralbyrå
+47 40811361
esc@ssb.no

Emmie Stolpe Foss, Statistisk sentralbyrå
+47 408 11 430
emm@ssb.no

Måleenhet
Andel av befolkningen (prosent):
prosent
Tid brukt på en gjennomsnittsdag (minutter):
minutter
Referansetid
Andel av befolkningen (prosent):
Datafangsten foregår i 4 kvartaler per år
Tid brukt på en gjennomsnittsdag (minutter):
Datafangsten foregår i 4 kvartaler per år
Kilde
Statistisk sentralbyrå
Database
Ekstern PRODUKSJON
Fotnoter

Fotnoter

Tabellen omfatter kun de respondentene i alderen 16-79 år der utdanningsnivå er registrert. Ukeblader, bøker, tidsskrifter og tegneserieblader kun på papir.
medietype
Lydmedier
Lydmedier omfatter vinylplater, CD-er, MP3-spillere, lydfiler lastet ned fra Internett og strømmete Internettfiler.
Videomedier
Videomedier omfatter DVD/Blu-ray, harddiskspilleres og videofiler, enten lastet ned fra Internett eller strømmet via Internett og betalt for.

Brukerveiledning for statistikkbanken